Disigt*

Ja idag har man inte sett mycket...
Har varit i Vimmerby idag hela familjen.. Det är inte stort där men vi kände för att göra en utflykt, roligt att se något annat ibland. Och jag fick faktiskt 2 julklappar köpta och så var vi och åt en jättegod sallad på ett jättemysigt cafe´. Inrett på det där sättet som jag vill att mitt cafe´ska se ut.. Gamla bord, stolar o soffar, ihopplock av lite av varje, öppen spis, mycket tända ljus o så...

Såg Mamma Mia igår, har ju sett musikalen och älskar Abba-musik men måste säga att filmen var en stor besvikelse... Den kändes för löjlig, flamsig på nåt sätt...

Ikväll blir det lugnt, laga lite mat o bara mysa med familjen.. Mmmm, en glögg tror jag att jag ska gå o värma mig.. Freddan är ute o springer(!) men inte jag inte.. Näe inte en lördag, men glögg går bra!!!

Tack gullesyster för att du ringde o hörde hur det var med mig igår, eller ja du hade väl inget val efter mitt ledsna mail...
Nu ska jag kolla på en eventuell julklapp till Freddan som jag kommit på alldeles själv!!!!!
                                     

Måste nog ringa o höra hur det är med Emeli o hennes rygg också....
Hittade precis Simon när han satt under bordet och åt på en grej.. Usch det är så äckligt så jag ve inte om jag vill säga det... Salomons hundben!!!! Bläääääääää.........

Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0