Full fart*

Jobbig natt.... Simon skrek och var vaken mycket, svårsövd!!!

Men jag fick sovmorgon. Kvart i 9 vaknade jag av att jag hörde en liten röst från rummet intill. Smög upp och tittade in i Simons rum, där sitter han i sin säng och leker med sin nalle och sin snuttefilt, pratar lite och är sådär himla söt som bara han kan vara. Han får syn på mig och spricker upp i ett leende.. Natten är som bortblåst!!!!!!!!!

Halv 10 var det gympa! Jobbigt som fan men jag kämpade på..  Hilma var ju naturligtvis med och gympade hon också.. Eller snarare stirrade ut mig så jag skrattade igenom mig dom flesta övningarna! Så söt!!!!
Hilma på gympa
Sen åkte mamma och jag till stan för att inhandla lite julklappar.. Gick ganska bra idag! Men vad ska jag köpa till Vicke?? Vill hitta nåt riktigt bra till honom men det är svårt.. Jag tycker det är jobbigt att handla till barn, är inte van vid sånt!!! Men nåt ska jag väl hitta på..
  Försökte hitta en tomteluva till Simon och storlekarna var ju tvungna att provas.. Det blev dock en större storlek!!!!!!!

Sen när jag kommit hem och ÄNTLIGEN får sätta mig i soffan ja då ringer Sofie och undrar om vi ska gå ut o gå.. Och jag kände för det så det var bara att resa sig upp igen.. Var länge sen vi sågs! Så idag har jag varit duktig!!
Nu har jag precis sett på Grey´s och herregud vad jag lever mig in.. Fredrik tittar på mig och skakar på huvudet. Ibland sitter jag o gråter, nästa stund skrattar jag. Gör olika små utrop som "nej", "ååå" "meeen".... Men bra är det!!!!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0