Fundering....

Kan man tänka sig till en magsjuka??? För då är nog jag på god väg...
Pratade med mamma förut och hon har blivit sjuk.. Jaha tänkte jag då är det bara att invänta skiten (!) här med då.. Så jag har gått o tänkt o varit orolig hela kvällen.. Å nu när jag skulle gå å lägga mig så började jag att må illa, så jag var tvungen att gå upp igen... Jag kan börja må illa när jag är nervös och jag gjorde det stora misstaget att käka lite ärtsoppa ikväll så det kan man ju bli dålig i magen av också...
Vill ju inte bli sjuk o speciellt inte i magsjuka, det är det absolut värsta!!!!
Ann-Britt sa att man måste var i det för att bli sjuk o det har ju inte jag varit. Mamma var ju inte sjuk igår när jag var hos henne så vi håller tummar o tår och tror på henne!!!!!

Nähä, om jag ska göra ett försök till o gå å lägga mig....
Puss o go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0