lugna lörda´n

Jag blev också sjuk, och tills lut även Fredrik.. Fy fan vad jag hatar att ha magsjuka... Då ligger jag hellre däckad i en förkylning.. Hatar att spy o må illa.. Och hur lätt är det att återfå krafterna om man inget kan äta och om man kan det så kommer det bara upp igen..
Idag mår vi skapligt.. Har pillat i oss lite mat, varit ute o gått, fått lite frisk luft.. Men det är också det enda vi orkar!! Är lite orolig över att Simon fortfarande är sjuk.. Han kräks en gång varje natt, å idag är han lite grinigare är vanligt från och till för att sedan vara precis som vanligt!!
 Ser ju inte så jättesjuk ut...... Men vips.....

GRATTIS EMELI!!!!!!!! Min kära lilla Emeli tog körkort igår!!!! Är så himla glad för hennes skull, jag började tjuta när hon ringde och berättade!!! Första försöket o allt, så nu kan vi ut o åka jämt!!!!! Grattis igen*Nu får du sitta här på riktigt!!!!

Jaha, om man skulle ta o pilla i sig lite mer vätska o sånt då medans tvättmaskinen går, herregud vad tvätt det blir vid magsjuka!! Å idag kommer Ia hem o jag får inte träffa henne *snyft* Inte förräns måndag typ... Hoppas vi blir friska NU!!!!!!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0