mindre lugn lördagnatt

Söndag lunch
Tillstånd:förhållandevis bra.....

Inatt kl 12 vaknade jag av en sån otrolig smärta i höger sida som strålade in mot magen.. Värken vägrade släppa och blev bara värre och värre... Kunde inte ligga,  sitta, stå, ingenting hjälpte.. Vid 1 kom ambulansen och hämtade mig..
Så min lördagnatt spenderad jag på akuten i Linköping... Mindre roligt!!
Dom kunde inte riktigt komma på vad det var för fel, jag ska få kallelse och göra lite undersökningar...
Vaknade vid 9 imorse av att samma smärta var å G igen, tog 2 panodil och försökte pilla i mig lite att äta och hittade en ställning som var relativt bekväm och till slut sjönk det undan.. Jag skulle kunna jämföra smärtan med förlossningsvärkar... Fy fan, det var bland det värsta jag har varit med om!!!!!!!

Nu ska jag gå o vila lite.... Hej så länge*

Kommentarer
Postat av: janet

Sweetheart! Are you okay?? anything I can do?? You can call if you need anything, or need to have someone watch the little one for a few. I am here in town if you need anything!

Feel better soon sweet girl!

2008-12-23 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0