ny vecka......

Jaha, ytterligare en helg gången, tredje advent gick så fort att jag inte ens hann att tända ljusen...
I fredags var det ju fest i Västerby.. Det var så himla skoj!! Hamnade vid ett väldigt bra bort (föutom en snobb). Min bordsherre tog bra hand om mig, julsnapsen var god, maten skitdålig iofs men tjejen jag hade brevid mig hade jag kunnat sitta o prata med i timmar.. Hon var en sån där som man blev peppad av, började tänka att va fasen, JAG KAN OCKSÅ!!! Himlanste trevlig..
Kolla in hösäcken till höger, måste jobba på min hållning!!!!
Fredrik o Andreas lyckas ju alltid... å ha roligt alltså....

Lördagen var desto lugnare.. Energin som fanns gick åt till Simon.. Pizza och film..

Söndagen var det dags att åka in å trängas med resten i stan och handla lite. NU ÄR JAG FÄRDIG!!!!!! Gud så skönt!!!
Idag var jag ute i Örsnäs en sväng.. Dom börjar att friskna till nu.. Viktor ser iofs ut som en prickig korv (värmeutslag) men det ska väl snart gå över..

Var och tittade på Henkas blodlackerade garage idag, snyggt mönster han fick till.....

Nähä, nu ska jag ta o leta fram mina tomtar..
Hoho på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0