Sjuk sjukare sjukast......

Herregud vilken jul.. Först hade vi magsjuka allihop, sen en sväng in på sjukan o nu har jag nån jävla förkylning men feber o frossa o världens huvudvärk med tillhörande hosta...
Ia va hemma i 10 dagar, jag hann knappt att tfäffa henne.. Vi var sjuka, hon blev sjuk, alla andra blev sjuka... ALLA som jag pratat med har haft den här jävla skiten....

Men julafton var vi iallafall så pass friska att vi kunde ses allihopa för att fira lite... Mycket god mat, och vilken tur för mig att min matlust kom tillbaka på julafton!!! Många fina paket o mycket mysstämning!!!
Vicke och jag dricker glögg    Glada systrar

Fina julklappen       Första julafton slutade tidigt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0