*Snö*

Idag snöar det.. Vitt o fint blir det.. Hoppas att det får ligga kvar och att snöandet inte övergår i regn...

Vår trädgård... Fint*

Idag har jag städat lite... Och när jag höll på som bäst så ringde det på dörren. Utanför stod Sven-Arne (vaktmästare på gymnasiet när jag gick där). Varje jul brukar han komma in med en liten julblomma till mig, iår har jag inte tänkt på det eftersom jag inte jobbar.. Men du stod han alltså där ute på trappan med en blomma!! Ååå, jag blev så glad! Tänk vad en liten blomma kan göra, förgylla en hel dag! Tack snälla!!!! Måste ge honom något...
Min lilla julpresent     Simon hjälper mig att städa

Har än sålänge inte blivit sjuk (peppar peppar) så det ser ut som att det blir fest ikväll.. Ser fram emot att få göra sig lite fin för en gångs skull... Min nya fina klänning.. Får se om jag vågar vara med på ett kort så ni får se... Dags att laga sig lite lunch nu..
Puss sålänge*


Kommentarer
Postat av: Ia

Som ett jävla julkort dö! È lita tomtejävel å é rö lita stuge mä så ä dä komlett!

2008-12-13 @ 21:26:07
URL: http://sofiarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0