Söndag*

Idag har varit en bra dag..

Fredrik, Simon, Salle o jag var ute och gick på förmiddagen. Knallade upp till Johanna, Hilma o Jonas o drack lite kaffe för att sedan knalla hela vägen tillbaks igen.. Duktig jag var va?!

Sen åkte jag ut till Emeli en stund medans grabbarna spelade innebandy.. Hon mår lite bättre nu, hon går iallafall inte som en gammal tant...
Sen matlagning, dammsugning o lite småplock som alltid behövs..

När Fredrik o jag var ute o gick pratade vi om varför alla andra kan ha sån ordning i sitt hus, inte dammtussar i hörnen o inget skit framplockat.. Tycker inte att jag gör annat än plockar i huset men ändå ligger det alltid saker överallt.. Dammsugningen ska vi bli bättre på!! Man behöver gå bort ibland för att få en kick o bli lite bättre ett tag.. Om man vill ha en sån här kick då ska man besöka Johanna (kusinen) eller Lisa B!! Inget illa menat om er andra men det är dom första jag tänker på...
Fast ganska duktig har jag varit på att ha ording sen storstädningen häromveckan.. Det känns bra o man mår bättre!!!

Nähä, ska man hinna med lite mer innan man tar kväll då kanske..
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0