trött igen*

Inatt var vi vakna igen.... Simon hostade ganska mycket så jag ringde bvc som tyckte vi skulle gå till doktorn så vi vet att det inte är något. Och det var det inte heller... Barn kan ha feber såhär länge....

Så jag ringde Emma o fråga om vi fick komma förbi på en kopp kaffe, det fick vi! När jag klev innanför dörren sa hon "hoppas du är hungrig". Då hade hon lagat lunch gullungen!!! Kyckling o nudlar o det var smaskens!! Hon är så snäll som tar hand om mig o pysslar om mig, min lilla Loppan! Blev kvar några timmar, det är inte svårt, vi har så mycket att babbla om o gör vi inte det så springer vi efter Simon!!

Magsjuka i familjen... Vicke, brorsan, kanske mamma o kanske Hanna. Jag käkar vitpepparkorn o vägrar träffa dom!!!! Dom måste bli friska tills på fredag, vill inte gå själv på festen, eller ja det kommer ju att va kanske 70 pers till men jag känner ju ingen förutom Freddan o Andreas.... *håll tummarna*

Jag ska inte göra 2 saker samtidigt.. Igår pratade ja med mamma i telefonen samtidigt som jag satte igång en maskin med tvätt, imorse när jag kom ner o skulle hänga den så stod tvättmedlet upphällt o klart OCH KVAR UPPEPÅ TVÄTTMASKINEN!!!!! Så det var bara att börja om... *suck*

Tror att jag är klar med alla julklappar!!!! Har 2 saker kvar att köpa men jag vet VAD jag ska köpa och var, känns så skönt.. Ska be Freddan hiva fram tomtekartongen så tror jag att jag ska börja pynta lite i helgen.. Så man hinner mysa lite innan allt ska ner i skåp o lådor igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0