TRÖTT!!!!!!!!

Nu ska jag berätta om hur en natt i familjen Berg´s hus kan se ut..  Ni som inte är intresserade hoppa en bit ner...

En febrig Simon somnar kl 20.00, med lite bök..
Klockan 23.00 när jag sovit en halvtimme ungefär vaknar han o skriker, söva om, går ganska fort. Sen vaknar han vid 01.00 igen och vill inte somna utan mat.
Sen vid 03.45 är det dags igen och då vill han ha mer mat.. Går och lägger honom och mig igen vid 04.30!!!!
Sen vid 05.00 vaknar han igen, då fick Fredrik gå upp och ta honom, vägrar sova.. Vid halv 6 byts vi om igen och då börjar han skrika, inget hjälper å så håller han på till 06.00..... Sen småsover han från och till hela morgonen, vi sover båda mellan 08.00 och 09.00... Så nu är jag trött och orkar ingenting!! Tut att jag älskar honom så mycket!!!!

Igår hade ja Henka, Hanna, Vicke o mamma här på lunch, mysigt.. Sen for jag in till stan för att klippa mig.. Tung lugg, som Lotta själv beskrev det.. Har inte vant mig än, men det kanske kan bli bra när man får styla det hur man själv vill.. Kort igen, fast det känns skönt... Mindre för Simon att dra i!

Ny frisyr krävde nya kläder tänkte jag o traskade iväg glad o förväntansfull.. Men nån tog snart ner mig på jorden igen.. Dessa gravidkilon vill inte försvinna och INGA kläder vill passa på mig.. Inte ens lite så man kan få känna sig litegranna snygg... Köpte en svart kofta som kan dölja allt istället....

Tur att jag har kvar min rosa bok, allt kan ju inte skrivas om här.. Det är så skönt att få skriva av sig.. Ibland kan jag få dåligt samvete över vad jag skrivit men jag måste få det ur mig annars går jag bara o grubblar och det äter upp mig innifrån...

 Ska den bli lika fin i år?.........

Nähä, ska man orka åka ner till affären o handla lite.. Får se... PUSS*


Kommentarer
Postat av: Ia

Men snälle, lille, rare du! Du som är så fin! Å om du känner dig tjock så kan du ju alltid tänka på mig! Då blir det mycket bättre. Så gör jag när jag känner mig ful, då tänker jag på min hyresvärds fru (hon ser mer ut som en karl än vad han själv gör) å då känner jag mig skitsnygg! Bra va? Puss puss unge!

2008-12-05 @ 12:39:08
URL: http://sofiarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0