tisdag igen då....

Idag bar det iväg till Linköping.. Johanna, Hilma, Simon och jag åkte in för att hälsa på Jennie och Lovalie och ta oss en titt på deras hus..
Jag blir så arg på mig själv för jag glömde ta kort!!!! Det var så gulligt när dom 3 sysslingarna lekte tillsammans! Eller ja, Lovalie o Simon lekte o lämnade stackars Hilma kvar i lekrummet....
Teaterträff ikväll. Det var glögg o pepparkakor o tilltugg, mysigt o trevligt o träffa alla en gång innan jul...

Tack snälla IA o Håkan för hjälpen med Freddans present. Ja, jag har äntligen kommit på en grej och jag tror det blir bra.. Jag skulle bli glad iallafall!!!!

Pratar i telefonen med Ia samtidigt som jag har inte en aning om vad jag skriver...

Imorrn är det gympa igen, försöker att tränga bort det hela tiden. Är det inte Johanna som påminner mig så är det Freddan o mamma.. Men det är sista gången imorrn.. Fast det känns lite tråkigt.. Är rädd att jag inte kommer att röra på mig alls nu.. Malin, i teatern, sa att jag hade blivit så smal. TACK MALIN!!! Men jag sa att jag hade bra strumpbyxor!! Men det var gulligt sagt av henne....

Min Simon för ca 9 månader sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0