Vad i h.........

Men vad är nu det här då??????
Ont i halsen, snorig o lite tung i huvudet!!!! Det har jag väl inte tid med heller.... Grrr....

Igår var jag i Ekhagen... ÄNTLIGEN är Vickemannen frisk så jag fick komma dit o leka o pussa på honom..
Han tog direkt med mig upp i hans rum, tog fram en bok och sköt fram en stol till sängen, pekade på sängen o sa "Mmma", sen satte han sig själv på stolen medans jag fick ligga i hans lilla säng.. Sötunge. Fast det var fortfarande jag som skulle läsa...

Idag är det stora tvättardagen!! Har äntligen tagit tag i det där tråkiga rummet på nedervåningen som jag på något konstigt sätt lyckas undvika hur bra som helst!!!! Men nu var det dags.. Det liksom ekar i garderoberna!!

Imorrn är det fullspeckat schema.. (Kanske) en dejt med brorsan först, sen till Sandelius för lunch med Emeli o Isak, sen ut till Hanna för mammaträff... Åååå just det.. Får ju träffa Sara o Martins nya lilla tillskott då.. En liten grabb, ska bli skoj!!!

Nähä. en stor kopp kaffe väntar op sen tvättsortering!!!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0