Ytterligare några julklappar inhandlade!!

Hej hej..
Idag har jag varit istan en sväng..
Mådde både bra och dåligt efteråt.. Bra för att jag hittade 4 julklappar, och det var till dom som jag ej har kunnat komma på något åt så bra bra...
Dåligt för att jag provade MASSOR med kläder och nästan allt satt jättebra, OM JAG HÖLL IN MAGEN!! Det är magen som gör att jag mår dåligt, resten kan jag stå ut med... Och ja, det är väl bara att göra något åt det då tänker ni.. Tycker att jag gör det, men inte tillräckligt.. Plus att jag får verkligen inte äta nåt onyttigt för då lägger det sig där direkt.. Och hur jävla gott är det med luft jämt??? Till mat alltså... Näe men jag måste ta tag i det här lite mer seriöst antar jag.. Så julbordet, hej då...........
Det värsta är att se Fredrik gotta i precis vad som helst och han blir bara smalare och smalre, och tränar knappt nåt... suck*
Imorrn skulle jag o Johanna åkt in till ytterligare en kusin, Jennie.. Men Simon har fått feber igen och jag vill inte att han smittar ner Lovalie och Hilma, så det får bli nästa vecka istället hoppas jag när han är frisk..

Nähä, en tidig kväll tror jag!! Puss på er*

2005-07-26
Och om 4 månader blir denna tös 7 år!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0