Full fart!!!!

Ojojoj, idag har jag hunnit med mycket.. Fast inget av dte jag skulle.. Som vanligt. Först bar det iväg till bvc för lite info och lek med dom andra barnen.. Sen gick Johanna, Emeli och jag å åt lunch på Sandelius, trevligt och skoj att få prata av sig lite!! Barnen var sååå duktiga, dom sov!!!

Sen var det bara hem o vända så åkte mamma, Hanna, Vicke o vi till Ekenäs på julmarknad. Det är så mysigt där och mycket fint finns det! Hade jag pengar hade jag kunnat shoppa en hel del! Men nu har jag ju inte det...

Sen hem och städa för imorrn kommer mammagänget på fika, så då blir det fullt hus vill jag lova!! (återkommer om det)

Igår var mamma o jag istan en sväng. Mamma ville köpa mig en klänning, eftersom jag ska på fest snart.. GULLEMAMMA!! Jag vet inte hur många jag provade men ingen som passade. Hittade en sååå himla fin på Lindex, den var verkligen jag och den satt perfekt, föutom att det inte gick att andas i den och det känns som om det vore bra om jag kan!!!! Men jag har lagt undan en fin lila på H&M som jag ska in o hämta på lördag så får jag hem o prova den...

Sen var det kalas hos svärfar en sväng igår med, födelsedag.. Present?? Sprit, det går alltid hem...;-)
Nähä, nu ska jag fortsätta med städningen....

Emeli tycker bara jag lägger i roliga bilder på henne, men det är allt jag har!!! Men här är ett där hon är sååå fin, men då fick sambon hänga med...

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0