Härliga fredag...

Snö ute! Ganska fint faktiskt, fast vi bara är i november. Men hellre det är snö och slask.. Jo då, jag gillar snö. I lagom mängd och när jag får bestämma. Advent, Jul, nyår, sportlov...

Städar som en galning, ska ju ha besök i eftermiddag, (alla mammor och barn) så det lär ju snart se likadant ut igen.. Fast jag städar bara på ytan. Mamma ska ha Simon på måndag hela dagen så jag får storstäda huset, DET BEHÖVS!!!!! Men just nu har jag kaffepaus, har ju gått och blivit en kaffetant som får ont i huvudet om jag inte får kaffe.. Grrrrrr........



DAGENS TIPS!   Använd tandborste!!!!

Kommentarer
Postat av: Ia

Tack!

2008-11-21 @ 12:21:05
Postat av: Anonym

VARSEGOOOOOOO!!!!!!!

2008-11-21 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0