Härliga lördag

Underbar lördagkväll. Sitter med lite snacks, en öl och där i mellan lite glögg och gör ingenting!
Fredrik står i köket ikväll och jag får ta det lugnt. Blev mer eller mindre utkörd.. Försökte stå brevid och titta på men det går inte.. Jag måste alltid röra i nån kastrull, komma med min åsikt eller liknande, så det är lika bra att jag inte är där inne alls. Tycker det är lite svårt att släppa matlgningen till nån annan samtidigt som jag tycker det är såååå skönt att slippa laga maten för en gångs skull.. Och det brukar alltid bli så gott när Freddan lagar. Han vågar testa en massa nytt, medans jag kör mer på det säkra..
Det har varit så mycket dom senaste veckorna så det kändes skönt att bara vara vi 3 ikväll..
Imorrn ska jag och träna teater, så då blir det inte så mycket å umgås....

HUSMORSPOÄNG!!!!!!! Idag har jag stått och stekt pannbiff på x antal kg älgfärs, en lördageftermiddag/kväll!!!!!!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0