Julklappar*

Idag åkte Simon och jag till stan. Mötte mamma där inne. Dags att börja handla julklappar.. Phuu... Det gick sådär.. Men några klappar fick jag till iallafall. Känns skönt att ha börjat. Till Simon skulle jag kunna köpa MASSOR!!!!!!! Där finns det hur mycket som helst som jag önskar... jag menar HAN önskar sig!!!!!!

Nämen gud nu kom jag på att jag skulle tittat förbi hos Emeli på eftermiddagen. Det har jag helt glömt bort. Ojojoj, förlåt. Måste skicka ett sms till henne..

Åkte ut till Hanna och Henka en sväng. Det var ett tag sen vi sågs. Viktor och Simon badade. Dom är så söta. Och dom leker så bra ihop. När Vicke är på rätt humör och känner för att dela med sig av sina leksaker. Hihi*

Nu går SImon.. Självklart är jag jätteglad!!! Känns skönt att på ett sätt veta att allt funkar o så.. Men det är mycket spring. På ett sätt vore det skönt om han var lite lugnare och typ precis hade lärt sig krypa... Men såhär kan man ju alltid intala sig själv att jag blir av med några mammakilon om jag får springa efter honom hela tiden..
Ibland tycker jag det är lite jobbigt när folk frågar/konstaterar att han redan går.. Självklart tycker jag ju att han är duktig och vill berätta men det känns som om man får akta sig lite ibland vad o hur man säger det... Ehh, ja vet inte...

Imorrn är det mammaträff hos Martina och trollungarna. Ska bli skoj. Ska väl ta och gå ner en sväng till centrum, köpa lite blommor mm...

*söta*
 Här är Vicke med sin diskpropp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0