Måndag igen...

Allå!!!!

Idag har vi varit hemma hos Maria och Jonna.. Jonna är Simons tjej kan man säga.. *hihi* Var och fikade och barnen lekte lite. Simon försökte lära Jonna att krypa. Hon har stilen men kommer ingenstans och då blir hon förbannad och skriker.. Men hon gjorde allt lite framsteg medans vi var där!!
Idag var jag duktig!! Gick dit och hem, och då bor dom i andra änden av Åtvid så det var en halvimmes promenad  båda gångerna. Har bestämt mig (igen) att jag måste röra mer på mig, så nu ska bilen stå så ofta den kan.. Finns inga ursäkter.... Får vi se hur länge det håller!!

Kom på att det snart är jul!! Jag har inte ens börjat att tänka på julklappar och förra året hade jag köpt allt färdigt när december började.. AAAAhhhh!!!!! Panik!! Måste ta tag i det här. Vill inte trängas i stan med barnvagn och 3 miljoner andra sena julshoppare!!

Snart kommer Lisa!!!!!!!!!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0