Regnig tisdag

Inatt var en jobbig natt.. Simon vaknade stup i kvarten och skrek allt vad han orkade.. Skulle äta 2 gånger, och jäklas resten...

Klockan 10 hade Simon en dejt med Hilma.. Dom skulle gå till simhallen, och jag och Johanna fick följa med som förkläden. Dom pussades och Hilma den lilla trollungen kom på att hon var världsbäst på att skvätta vatten!!! Men det verkade som om dom hade skoj..

Nu sitter jag och gör ingenting, tittar ut genom fönstret och får ingen som helst lust med nåt!!! Bara sova....

Tror att jag ska skriva ett brev till en kompis, känner att jag vill (förhoppningsvis) glädja nån med ett handsktivet brev på posten.. Själv ÄLSKAR jag sådana, men får nästan aldrig nåt själv....



Hittade en snygg bild på en snygg tjej!! (Emeli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0