tips*

Måste bara tipsa.....

Gå in på Rix Morronzoo´s hemsida och lyssna på Hanna Hedlunds låt
 "Han kommer inte hem".....
(ljudklipp och sök på hennes namn)

Åååå den är såååå himla bra!!!!

Lite av texten passar in på mig och Fredrik.....................

"Ja han har mycket nu. Hur var det han sa?
En spännande tid, firman går bra.
Men lillan tog, sina första steg idag,
jag vill berätta men jag får göra det en annan dag"

"Men jag tror han älskar mig ändå, jag tror han älskar våra små .
Men jag tror inte, jag tror inte han förstår hur fort tiden går,
hur mycket han saknas av mig o dom små.
Hur ensamt det e, att inte ha nån å dela det med..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt det måste vara, eftersom du skrev att texten passade in på ditt liv? Frustrerande liksom.

2008-11-28 @ 14:05:45
Postat av: Emma*

jo det stämmer nog................

2008-12-02 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0