Simon

Förr så var jag alltid på väg
Jag försökte fånga en dröm
och jag trodde jag visste vad jag vill ha
Du har väckt mig ur min dröm
Plötsligt så var världen helt ny,
alltin stanna' upp när du kom
Och jag såg dig och visste av hela min själ
att nu börjar allting om

Himlen måste sakna en ängel
En finns här hos mig
och vilar i min famn
Himlen måste sakna en ängel
Han ligger tätt intill mig,
så tryggt på min arm
Kan det vara sant att jag får älska dig?
En av himlens änglar har landat hos mig.

Gryningsljuset smyger sig in,
finner ro i ditt andetag
Och jag inser med ens
att jag väntat en evigeht just på denna dag
Plötsligt slår du upp dina blå,
styrkan i din blick gör mig svag
Och helt utan att döma så ser du på mig
och så börjar våran dag

Himlen måste sakna en ängel...............

                                                                                                  


ÄLSKAR DIG SIMON

Kommentarer
Postat av: Ia

Åhhh vilken fin... Men vem är ungen? Min systerson som heter just Simon, han är brunhårig ju!!!

Så söööööt...

Puss!

2008-12-02 @ 16:43:58
URL: http://sofiarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0