Onsdag igen

Hej hej.....
Idag var jag duktig.. Tog mig iväg till gympan imorse fast ingen energi fanns.. Men det var jätteroligt idag... Men det märktes att vi varit borta några gånger. Den här dåliga kondisen smyger sig fort på!!

Sen kom Emma.. Å min Emma.. Vi var ute och gick, lagade lunch och PRATADE!!! Om allt mellan himmel och jord. Framtiden och det förflutna. Det var en bra dag!!! Fick mycket sagt som jag länge grubblat över/på. Som vi båda grubblat på. Jag är så glad att hon vill vara min vän.


Var en sväng hos Viktor igår... När jag till slut lyckades att slita mig därifrån (han har ju faster lindad) så stog Hanna och jag i dörröppningen och pratade, Vicke springer in i köket och kommer ut med......... ja en diskpropp i munnen!!! Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig!!!! En jättebra napp om dom andra försvinner!!!!

BILDER KOMMER!!!!!!!!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0