Seg torsdag..

Idag har jag varit barnvakt till Vicke, han sov hela tiden så det var inte direkt så ansträngande...
Sen en liten promenad med Simon o Salomon.. Vill bli helt frisk nu så jag kan börja att orka röra på mig igen... Känner mig så onyttig.. Fast jag försöker hålla mig borta från läsken å lite annat smått o gått... I veckorna iaf...
Ikväll ska Freddan på RT.. Ska ut till Emeli o Isak en sväng, ska bli skoj det var så länge sen jag såg dom.. Lilla Isak har säkert blivit stora Isak.. Måste dit o pussa lite på honom..

Emeli sa att dom framkallat en massa kort på Isak (typ 400) som hon skulle sätta in i album.. Jag blev så sugen på att göra samma sak.. Annars blir det säkert aldrig av.. Får ta av sparpengarna för jag har säkert 1000 kort (inte bara på Simon) som jag vill framkalla.. Älskar ju fotoalbum!!


Min älskling*


Nähä... Om man skulle göra något nyttigt.. Hmmm... Får tänka på det en stund till!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0