VÄLKOMNA

Igår kom mamma och hämtade Simon. Det var dags för storstädning på Varpgatan!
Och vad jag städade. Har tom skavsår på händerna!!
Jag bytte gardiner, satte upp ljusstakar, ja storstädning i största allmänhet!
Blev tom tvungen att tacka nej till en fika med Lisa och det gjorde ont. (Himlans tur att jag fick träffa henne i lördags)
Ja nu har jag då så fint så nu är ni välkomna hit för att se att även jag kan ha det fint och iordning. (men skynda er hihi)

Ja Lisa har ju varit hemma i helgen. Hon var här i lördags på en fika, så då hann vi med och avhandla en hel del. Sen följde jag med ut till Johanna och Daniel som ordnat en liten fest för henne. Mycket trevligt..
Nu har ju inte Lisa varit borta så länge men hon kändes lite annorlunda. Mer vuxen å så.... Och fortfarande lika söt!!

Idag ska vi pulsa iväg till bvc, Simon ska vägas igen eftersom han hade gått ner sist men jag tror inte det är nån fara. Han verkar helt ok och han har ju att ta av pojken!
Har äntligen köpt en grej så jag kan ladda över bilderna, fast jag måste bara lära mig hur man gör!!!!!! Men andra ord, jag ska fråga Fredrik....

Hittade 2 bilder på 2 små pojkar

 Ia och Simon                                 Lilla Isak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0