hmm*

Jag skriver visst inte längre.. Jag gör väl ett försök till annars lägger jag nog ner.. Men mycket beror på att jag inte kan lägga ut bilder för tillfället och det är roligare tycker jag...

Idag har Simon klippt sig, blev jättefin!!! Sen åkte vi till stan och shoppade lite presenter till syrran och en massa fina kläder till Simon.. Så nu är jag verkligen jättepank!!!!!!

Imorgon ska vi på kalas hos Hilma, den lilla söta tösen fyller 1 år!!!  Sen efter lunch bär det iväg till Grebbestad!!!!! Ia fyller 30 så hela familjen ska ner och fira henne. Ska bli så skoj, jag längtar efter att få se havet! Så håll tummarna för fint väder snälla!

Ikväll är Fredrik på RT.. Dom skulle bowla dom lyllosarna.. Så Simon och jag har myskväll.. Han verkar inte alls vilja sova. Måste fixa lite käk innan jag svimmar av hunger. Och sen ska jag försöka packa färdigt, organisera morgondagen för ojoj vad mycket jag ska hinna med innan kalaset vid 11, hjälp*

Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0