Min Emeli*

Jaha Emeli, nu har du tjatat så dant så det är väl bäst att jag skriver lite då..

Tack för idag förresten, det var trevligt! Janet och Emeli har alltså varit på besök.. Jag kan ju direkt konstatera att min engelska SUGER!!!!! Blir helt blockerad.. Låter så bra i huve´t på mig men när det ska ut och Janet ska förstå mig då blir det bara gröt.. Men det var skoj att träffa henne, var längesen!!

Det är ju min sista vecka som mammaledig (för den här gången) och det är inte skoj... Att det är sista veckan alltså.. Vill inte börja jobba, vill inte lämna Simon, vi har ju så skoj ihop! Och nu kommer det bli mindre tid med all mina underbara vänner, familj mm.. Utflykter som vi gillar att göra.. Får väl bli en unge till snart. hihi*

Igår var jag i stan en sväng och shoppade upp dom sista slantarna från min födelsedag.. Blev en fin tunika/klänning!
En present till Isak som fyller 1 år på tisdag och sen ett par byxor till Simon.. På kvällen var jag och gosade lite med Vicka och Arvid.. Gud så stor Arvid har blivit! JAG HINNER INTE MED!!!!!!!! Jag SKA be Freddan fixa den här j***a datorn så jag kan ladda upp lite nya bilder.. Hela kameran är full....



Min Emeli*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0