städa?????

Ååååååå vad jag älskar våren!!!!!! När det börjar bli varmt och skönt, solen lyser från en klarblå himmel!
Blommor som börjar titta upp ur jorden och man får börja plantera egna.. Får hänga tvätten ute. (man måste lära sig att uppskatta även det lilla *hihi*)

Idag ska jag städa. Hra kört iväg mannen och barnet till svärfar. Måste få hålla på i lugn och ro annars händer det ingenting. Fast det gör det visst inte ändå.. Lusten, städlusten alltså, gick och gömde sig på ett bra ställe. Troligtvis på samma ställe där Freddans jobbyxor gömt sig... Men jag ska ta tag i det här snart!!

Igår var Henka, Hanna, Vicke och Arvid här. Vi grillade *mums*  Det var mysigt, längesen vi umgicks såhär... Det är ju aldrig nån som har tid men nu så!!!

Måste be Fredrik titta på datorn, det tar 100 år att ladda upp bilderna, så det blir tyvärr inga idag...

Nu SKA jag gå och städa!!! Hej svejs*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0