en VANLIG lördag!!!!!!!!!

Idag är det alla hjärtans dag...
Vilken skitdag, allvarligt alltså.. Hur romantiskt är det när ens pojkvän, sambo, man el l kommer hem med en blombukett för att det förväntas av samhället som gjort den här dagen så stor.. "Ååå vad överraskad jag blev älskling"

Men om han istället kommer hem med blommor en vanlig tisdag när det INTE förväntas, DÅ är det romantiskt....
Ja ni kanske förstår att vi inte firar den här dagen...
Fast jag fick en väldigt fin bukett av mamma igår! Bara för att jag är hennes hjärta, och det kan jag ju gå med på att ta emot då... *hihi*

Idag ska vi ner till Janne och hjälpa honom lite.. Fredriks mamma skulle ha fyllt år imorgon så Janne har bjudit alla hennes syskon på mat.. Ska till graven och lägga en blomma naturligtvis!

Igår kom mamma och pappa hem! Det var nån som blev så glad att se dom att han blev ledsen om dom gick utanför dörren, Viktor.. Emeli och Isak var ute och fikade lite med oss, mysigt och kul att hon ville.. Isak far fram nu och kan hänga med lite..

Nu är det frukost!! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejj!!! Hoppas att du får en bra alla hjärtans dag, o att ni får god mat ;) Ville bara tipsa om min blogg ;) Kram på dig mitt hjärta! Puss

2009-02-14 @ 16:36:59
URL: http://emmaorickard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0