Igen....

Har tänkt att skriva men det har alltid kommit något ivägen..
Som igår.. Dagen började jättebra, var ute och gick med en kompis (Emelie) och vi fikade..
Sen runt 2 kom jag på att jag kasnke skulle äta lite lunch, och medans jag gjorde iordning den så fick jag ytterligare ett njurstensanfall... Så det blev att ta tabletter, jhälpte inte. Ringde vårdcentralen så jag fick komma upp dit och dom proppade i mig både det ena och det andra men inget hjälpte så då skickade dom in mig till akuten för dom misstänkte att en sten fastnat..
Väntetid i över 4 timmar!!! Helt förjävligt!!!! Så när jag väl kom in så var ju smärtan borta. Men en ny remiss är skickad, eftersom det är konstaterat att jag har 2 stenar som måste sprängas bort.. Frågade läkaren hur man gör.. "Det behöver du inte veta förräns det är dags" sa han då.. HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!

Jaja nu vet ni det.. Skriver mer så fort jag kan.. Hade ju faktiskt en mysig helg..

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0