La lördag*

Idag har vi varit och fikat på Sandelius med Johan och A-B. Ville bjuda dom för allt dom gör för oss.

Ikväll ska Freddan och Henka på whiskeymässa så Simon och jag drar ut till Hanna och Vicke. Vi ska äta massa god mat och kolla på melodifestivalen!! Hoppas inte Hanna får för sig att föda ikväll bara, men imorrn går bra!!

Igår var vi och klippte oss. Simon blev så stor när han fick klippa av sig sin lugg.. Lite frisyrgele också var han ju tvungen att ha!! Hann tyvärr inte ta nåt kort innan han gnuggat bort allt..

Imorrn ska jag och Emeli ha en barnfri dag.. Vi ska åka in till stan en sväng och kolla lite, BARA KOLLA JAG LOVAR!!!!
                
IA!!! Jag har kommit på att jag önskar mig ditt egengjorda sko-skåp i 25-årspresent!!! Och ditt målade Billy-skåp! Och jag skulle tom kunna ta din köksskänk faktiskt...
Tjing o hej så länge*


Kommentarer
Postat av: Ia

Men mitt skoskåp passa ju inte hos er!!! Det är ju specialbyggt för att passa in precis där det står! Min skänk får du ALDRIG och det andra skåpet är fullt i bröte å det orkar jag inte plocka ur. Dessutom tycker jag själv att det är rätt snyggt faktiskt:) PUSS!

2009-02-08 @ 17:32:07
URL: http://sofiarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0