Lite sol idag*

Idag var jag och handlade.. Var och trängdes med alla pensionärer!!!
Fick även min lön idag och den skulle ju då handlas upp på mat till helgen. 1000 kr bara sådär, och nästan allt ska ätas upp i helgen, lite ångest faktiskt!! Men det ska bli skoj. Ia berättade nyss att Håkan kanske inte följer med för han är sjuk. Men jag hoppas verkligen han piggnar på sig och kan komma med!

Ikväll ska vi till stallet på after work. Några kunder till Fredrik som undrade om vi ville med. Hålla sig borta från huset så vi inte stökar ner tills imorrn och slippa laga mat, perfekt!!

Igår var vi ju på mammaträff. Lika trevligt som vanligt! 9 barn som sprang omkring och lekte, eller 8, Aron är ju lite liten än. 9 barn från åldrarna 2 månader till 4 år. Jag vill bara säga att jag har stor respekt för all dagispersonal!! I bilen hem sen så stänger man gärna av radion och bara lyssnar på tysnaden!

Nu ska jag gå och förbereda tårtan lite.. Puss*

Kommentarer
Postat av: C

Grattis på födelsedagen, Emma! Hoppas du får en underbar dag!

2009-02-28 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0