ojojojoj.....

Oj då vad dagarna sprang förbi mig..
Måndags??? Jo just det, då var Hanna o Vicke på besök.. Handlade, fikade och åt lunch ihop. Vi hann med mycket på bara några timmar...

Igår så kom Emma och Emelie G hit.. Vi pratade, lagade mat, var ute och gick och fikade.. En heldag med tjejerna och det var jättemysigt!!! Sen på kvällen behövde jag komma ut lite till.. Min kära lilla son vägrar sova om dagarna vilket resulterar i tjut, grinighet, arghet, hänga i benen, vägra vara själv.. (Från Simons sida alltså) Så då åkte jag till Sofie så vi gick ut och gick.. Skönt att rensa skallen lite!!!

Idag ska jag med Hanna in till stan.. Hon ska till mvc (kan inte den där ungen komma snart!!!!!!!!)
Ska hålla Vicke sysselsatt under tiden.. Sen kanske det blir att gå i några affärer. Och precis som i söndags, BARA TITTA!!!! Det är ju det jag gör bäst! Hmmm......

Det snöar igen, var är våren? Brukar inte den komma i mitten på februari?? *önskar*
Rinde till LIsa i måndags kväll. Å vad det var skönt att höra hennes röst, fast du saknar jag henne ännu mer ju... Men då iaf så berättade Lisa om deras väder och då ska jag inte klaga längre.. 22 MINUS!!!!!!!! Brrrr......

Om ni kunde höra min begåvade son just nu.. Han har hittat sin fars gitarr och sitter och plinkar.. Oerhört vackert!!
Håkan, du kanske kan lära honom lite mer när du kommer hit snart!!!! Typ att man INTE ska slå med sina leksaker på gitarren, för mig lyssnar han inte på längre...

Tjing tjohej sålänge*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0