sköna söndag*

Idag for Mimmi och jag in till staden för att ha en barnfri dag.. Titta runt i affärerna och kasnke tom shoppa lite.. Lite kläder till Simon och en grej till mig. Och du Emeli, du handlade ju faktisk en scarf, OCH TIGHTS!!!!!!
Riktig långlunch blev det också, vi hade så mycket att prata om. Det var en helmysig dag!! Hoppas vi få en snart igen..
Det är sånna här dagar som man lever på ett tag när man känner sig allmänt trött och grå.. En heldag med bästisen!!!!

Så ringde Hanna förut, jag blir lika iskall varje gång deras nummer visar sig i displayen.. Hon är ju höggravid och ska föda när som helst och jag har lovat att ta hand om Vicke, eller rent av skjutsa.. Henka börjar att jobba imorrn igen efter typ 2 månaders sjukskrivning så vi var tvugna att reda ut vissa detaljer kring det här barnafödandet.. Hoppas inte vi får vänta allt för länge på lilla "Vera", längtar så dant!!!!!

Nähä, nu är det min mysiga morgonrock som gäller kanske nåt litet att äta och sen en thriller på tv:n.. Sen kan väl inte jag sova!!!

Puss på er*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh va spännande men usch vilken jobbig väntan det är.....vet själv när ja skulle passa wilma när våran wera kom:) Hur mår hanna??? Pigg o glad eller trött o ledsen??hehe Hoppas allt är ba med er annars o att ni slipper alla sjukdomar framöver:) Puss

2009-02-09 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0