SOLSKEN*

Å vilket härligt väder det har varit idag!!! Klarblå himmel och strålande solsken! Så idag har jag hämtat energi.
Var ute och gick en sväng medan Freddan var på innebandyn. Stannde till hos Johan på en kopp kaffe.. Sen blev jag sugen på mat.. Så ikväll blev det kyckling med potatisgratäng.. Riktig söndagsmat..
 
Det kanske inte ser så gott ut men det var det!!!!

I fredags var jag ute och åkte lite bil med Vicke..
Han hittade min rattmuff och när man inte vet vad den är till så får man ju improvisera!!!!!

Förstår ni varför jag önskar mig en kamera i present?? ALLA blundar på korten från mobilen!

Imorgon börjar mitt nya liv.. (igen) Den där vågen jag fick i julklapp var inget bra.. grrrrr*

Puss på kinden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0