Här igen*

Hej!!!
Jag har inte haft internet på några dagar och man får lite abstinens!!!!!

Jag mår bra nu iallafall!! Det är uppordnat och jag vill tacka alla älskade vänner som lyssnat på mig och hjälpt mig!!!!

Idag har jag träffat en himla massa kompisar.
Först har Maria och Jonna varit här, barnen har lekt lite.. När dom inte grät ikapp ;-)


Sen åkte jag och handlade och då stötte jag på Isak och Emeli, Isak har fått en ny mössa. Han såg ut som världens gulligaste skogshuggare. Är lite kär i den där grabben!!
Sen kom Emma och smög sig på mig, hon hade med sig Emeli nr 2.
Och sist så bjöd jag hem Soffan och Lucas på en fika.. Fast dom hade med sig fikat själva, vilka duktiga gäster!!!

Igår var jag hos Johanna och Hilma. Hälsotema, först en långpromenad och sen sallad till lunch!
 Redo för promenad!

Imorrn åker vi till Vallentuna, Fredriks syster fyller 40. Ska bli så skoj att träffa dom, har inte gjort det sen jul.

Sen på måndag morgon är det dags att ta bort stenarna, är så himla nervös men jag hoppas att det ska gå bra. Ska bli skönt att få det gjort!
Har hittat en klänning till Emma o Rickards bröllop i sommar. Mammas klänning som hon hade på ett bröllop för 30 år sen. Den är jättefin, men tyvärr kan jag inte lägga ut nån bild på den för lilla Emma får inte se den, hihi*

Nu ska jag tvingas se på en film som Fredrik valt. Han är som en liten pojke, det bara lyser i ögonen. Jag tänker inte säga vilken film det är, då får jag nog skämmas... Fast jag tror jag kommer att vila ögonen lite ganska så snart.
 Badpojken*


Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0