Då ska vi se*

Ja helgen var det..
I lördags åkte vi och tittade pålite möbler.. Vi har nog bestämt oss för ett vitrinskåp.. Fint va?? Sen blev det lite fika på Sandelius och på kvällen var vi bjudna till Micke och Johanna på middag. Väldigt gott och mycket trevligt..



På söndagen var Emeli och Isak här en sväng medans grabbarna spelade innebandy

Isak äter gröt.. För att minutrarna senare få magsjuka och kräkas på vår hallmatta... Stackars lilla gubben!!!
Sen på kvällen la jag mig tillrätta i soffan för att se filmen Holiday.. Hade aldrig sett den förut men å så bra den var.. Ja jag vet att det var en töntig kärleksfilm men jag levde mig in i den så mycket och tyckte den var jättebra.. Förutom alla jävla reklamavbrott!!!!

Innan Simon somnade fick jag ett bra kort på honom..

En tandborste i ena handen och en diskborste i andra.. Dom är 2 grejerna gick han omkring med i säkert en timme.. Vem behöver leksaker?? (vill tillägga att ingen av borstarna är använda)

Idag har jag varit hos Hilma och Johanna en sväng, sen var jag och handlade.. Det var vad jag orkade.. Har känt mig helt utslagen idag.. Låg i soffan tills 12 när Fredrik kom hem och väckte oss.. Fick nog lite mycket mediciner igår...

Hej hopp sålänge*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0