AAAaaaahhhhh!!!!!!!

Jag har skrivit det förr men jag skriver det igen. VILKET JÄVLA PISSVÄDER!!!!!!!! Funderar på att gömma mig i mamma o pappas resväska och följa med dom till Cap Verde på torsdag (somliga har det bra) för jag orkar snart inte med det här skitvädret längre..


Måndag igen, Simon sjuk igen, jag trött igen.... Har munsår, blåsor ont i baken sen jag trillade i trädgården nyss..

Men en positiv sak är att Fredrik är hemma igen.. Har saknat honom!!! 4 dagar är lång tid när man saknar nån..
Just nu håller Simon på att lära sig spela gitarr, låter riktigt bra, hmm.....

Ikväll är det städning o tvättning på schemat.. Hinner inte så mycket nu, Simon ska gärna va i famnen när han är sjuk, när han inte spelar gitarr då, men det orkar inte mina öron med sålänge...

Det här är sånt man kan längta   
                                tillbaks till en dag som denna....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0