Ajaja*

Idag har jag haft sådär ont igen som jag hade runt jul när jag gjorde en liten tripp in till sjukhuset...
Men idag härdade jag ut + att det gjorde inte riktigt lika ont.. Men fy fan vilken smärta alltså, och inget hjälper!!
Till slut släppte det och då var jag så utmattad så jag sov i 2 timmar!!
Har fått kallelsen till att kolla njurarna, ville först inte göra den men nu när jag haft så ont igen så är det väl bra att göra den.. Är fortfarande trött, orkar inte så mycket idag..

Igår var jag barnvakt åt Vicke, var och hämtade honom på dagis. Det var farmor som skulle hämtat honom så när han fick se mig.. Ååhh, dom ögonen o det leendet alltså!!!

Ikväll ska Freddan laga mat, skönt!! Men det är för att jag inte får röra maten.. Vicke fick magsjuka inatt så han är livrädd att vi ska få dte igen.. Jag med iofs, men det hade ju inte brytit ut på honom när vi träffades så vi håller tummar o tår!!!

Hörs sen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0