Akuten igen då*

Mitt nya lördagsintresse verkar ha blivit att spendera några timmar på akuten..
Fick ett anfall igår igen, strax efter maten vid 2.. Jag trodde jag skulle dö av smärta!!! Hade sådär ont i sidan och JÄTTEONT i magen.. När ambulansen kom vid 4 låg jag bara å tjöt av smärta och frös och kved.. Resan in var heller inte rolig, ja förutom lust o syrgasen då..

Efter lite undersökningar, prover, VÄNTAN, fick vi veta att det var ett njurstensanfall, alla prover såg jättebra ut men jag ska absolut gå på undersökningen på torsdag för att se om dom ser några stenar..

Den här smärtan är inget jag önskar ens min värsta fiende.. Fy fan rent ut sagt..

Nu ska jag gå ut och få lite frisk luft..
Känner mig helt utmattad och vill egentligen bara ligga o sova men det får bli en annan dag..
Kram på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0