grått igen....

Idag är det grått och trist.. Finns ingen lust till nåt.. Men man måste ju ändå.. Har städat lite, hängt lite tvätt, sånt däringan som inte är så direkt uppiggande men måste göras..

Ska på 2-årskalas sen hos Elton.. Jag tycker inte om att köpa presenter till barn.. Vet inte riktigt vad dom vill ha, vad som passar å så och sen får jag sån ångest för att det måste gillas av föräldrarna och resten av gästerna.. Men men.. det får bli som det blir.. Och så får jag ju se bebisen idag!! Har bara sett honom nerbäddad i vagnen..
Längtar efter "Vera", brorsans kommande... Den ska inte titta ut förräns 24 februari så jag hinner att längta ihjäl mig..

Saknar Ia.. Vi träffades ju knappt nåt i jul så min systerdos är
liksom ganska så tom bara därför....


Hörs, Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0