hej igen*

Ojojoj vad dåligt uppdaterat det var här.. Men jag har verkligen inte haft något att skriva om förutom sjukdom o hur kul är det??
Vi är nästan friska nu.. Simon har öroninflammation men tar sin meducin varje dag så vi hoppas vi snart kan återgå till ett mer normalt liv där man kan få träffa folk och åka iväg utan att få bacillskräck så fort man stiger ur bilen..

Idag var vi faktiskt istan en  sväng.. Handlade lite för våra bröllopspengar. En Soda streamer, en ljusprydnadsgrej att ha på väggen och en lampa till sovrummet.. Affären skulle läggas ner så vi var tvungna att handla idag... Lätt att komma på nåt bara så där.. Vill ju inte köpa vad skit som helst eftersom det är presentpengar...

Imorrn ska vi nog äntligen få träffa Hilma, hon ska få sin julklapp innan hon växer ur den.. Om det inte är för sent.. Har inte träffat dom på hela julen så det ska bli skoj..

Sista sovmorgonen imorrn, sen börjar Fredrik jobba och jag får gå upp tidigt varje morgon igen...
Börjar att oroa mig lite inför att mina mammadagar snart är slut.. Vill inte tillbaks till jobbet än.. Speciellt inte när man bara får höra hur dålig stämning o hur struligt o så det är.. Känns inte direkt skoj att börja igen.... Å speciellt inte om man inte får jobba med det man vill, anledningen till att man sökte jobbet....

PUSS på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0