Hola*

Hej hej!!!

Igår var en bra dag.. Åkte ut till mamma på förmiddagen och umgicks lite innan hon skulle börja jobba. Kändes konstigt att åka förbi brorsan utan att svänga in och säga hej.. Lilla Vicke är sjuk i en lååååångvarig magsjuka, han har också varit på sjukhuset några gånger.. Men är på bättringsvägen nu..

Sen ringde Mimmi (Emeli) och ville iväg o shoppa.. Ja hon fick ju tvinga mig att säga Ja, INTE!! Vi åkte visserligen bara till Falerum och tittade lite.. En tröja för mig och ett fönstersmycke för henne..
Grabbarna var sådär intresserade att äta, dom har fått upp ögonen för varandra nu.. Det är så roligt att se, så snart Isak börjar krypa så kommer dom förhoppningsvis att leka jättebra.. Och det är nära nu, att han kryper alltså!!!!!!

Idag ska jag "neråt" en sväng, trogen kund på apoteket nu för tiden.. Ska ju göra den där äckliga undersökningen på torsdag.. Så imorgon ska jag gå på diet.. Vad jag får äta?? ALLT SOM JAG INTE TYCKER OM!!!! Så det blir nog bra!!

Teaterträning ikväll.. Skönt att komma iväg en sväng!

Hoppas jag SNART får tillbaks min telefon så jag kan fota lite igen.. Sen har jag önskat mig en digitalkamera i 25-årspresent, håll tummar o tår!!!!

Puss sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0