nu är det gjort*

Hej hej!!
Nu har jag gjort undersökningen.. Var så himla nervös innan så jag nästan började gråta.. Man blir visst lite mer känslig när man knappt har ätit på 1½ dag.. Men personalen var jättesnälla och gulliga och det gick så bra.. Kände inte ens när han stack in nålen, han distraherade mig så bra eftersom jag sagt att jag är LIVRÄDD för nålar..
Så nu är det bara att vänta på provsvaren, det skulle ta ca en vecka.. Jag vet inte vad jag hoppas på.. Är det någon sten där så måste det ju åtgjärdas (hjälp) och visar det inget, varför fick jag då så ont, vad är det då för fel????

Sen bar det iväg till sjukhusets kaffeteria och beställde den största mackan jag kunde hitta!!!
Sen åkte vi och tittade på ny barnstol och ny vagn.. Usch så dyrt men det måste ju inhandlas... Så det blir nog en tripp in snart igen..

Kvällen avslutades hos mamma och pappa med en god middag och sen lite handboll och sen.. ja ni ser ju själva hur skön soffan är!!!!


Puss o hej sålänge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0