På landet idag*

Idag har jag åkt ut till Henka och Hanna.. Kände att jag behövde komma ut lite och när Henka erbjöd semeltårta var det inget svårt beslut..
Tycker det är så otroligt skönt att vara här ute (på landet). Här kan jag samla kraft och energi... Hoppas min dröm nån gång blir verklighet, att jag får bygga mitt hus här.. Där jag sitter just nu ser jag tomten som vi har fått som förslag.. Då skulle vi nästan kunna vinka till varandra...

 Skönt när dom  sover en stund... Vicke i rött och Simon i svart...

Ska på mammaträff strax.. Idag till Tyra och Nils... Å jag var så stressad imorse så jag glömde paketet till Nisse, får ta det nästa vecka..
Pratade med vårdcentralen idag.. JAG fick ringa fast det var DOM som skulle höra av sig.. Sjuksköterskan eller vad hon var fick fram några papper men fick inte säga vad det stog på dom.. Men det gjorde hon ändå.. Det verrkar som attd et är några stenar där som stör.. Så min läkare ska ringa till mig på onsdag så får vi se hur vi ska fortsätta...
Känns ju skönt att ha fått svar men nu oroar jag mig ännu mer för att ett anfall kan dyka upp när som helst...


Simon myser med Salomon....

Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0