Söndag*

Igår var det fullt hus här!!
Hade teatergänget med respektive här. Först var vi och såg teatern "Dubbelt Upp", sen åkte vi hem hit för att äta lite och dricka gott.. Det verkade som om dom tyckte om maten och jag hade himla trevligt!!
Gick och la mig halv 2!! Så länge har jag inte varit vaken på länge! Var lite salongsberusad också, det var också längesen... Så jag var allt lite seg imorse..
Har ju min telefon inlämnad så jag kunde tyvärr inte ta några kort..  På festen alltså, inte min salongsberusning.......

Simon har hittat lådan med plastburkar och sånt.. Så det ligger lock och burkar i precis hela huset nu för tiden!!!

Puss*

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Vilken gullis han är, trivs som fiskeni vattnet ;) Det är ju bra att han håller mamma sysselsatt!!



Hoppas allt är bra!?

Pussar & Kramar Emma

2009-01-12 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0