Tjipp o hej*

Idag har jag varit och pratat med min chef.. Är ju dags att börja jobba snart igen.. Fick jag välja skulle jag vilja vara hemma med Simon tills efter sommaren men det tillåter inte ekonomin... Tyvärr....

Lagade mat igår och jag tycks ha drabbats av SOFIA-SYNDROMET!!! Syrran drar fram hela kökets inredning när hon lagar mat och jag hade visst en släng av det igår... Men gott blev det!
 FÖRE




Kanske följer med mamma en sväng till stan sen.. Simon är nästan feberfri och frisk luft och shopping kan ju inte skada!!!!!! Då kan jag ju inviga Simons nya vagn.. Tänkte ta en bild men när jag äntligen lyckats att fälla ihop den så fick jag inte upp den igen!!! Vet inte vad jag gjorde för fel och inte hade jag tålamod (just då, där på torget) att fundera ut det heller!

Lunchdags, hej sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Ia

Idiot!

Här hemma är det faktiskt Håkan som drar fram mest när han lagar mat! Jag har blivit bättre på å plocka undan efter mig å vaddå, man kanske inte är färdig med grejerna förns man har lagat färdigt maten!!!

2009-01-27 @ 17:57:10
URL: http://sofiarahm.blogg.se/
Postat av: MimsaVimsa

Man blir bara sådär arg om man vet att det stämmer kära syster!!!!!

2009-01-27 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0