Vardag igen*

Ojoj vilken energi jag haft ikväll.....
Fick för mig att börja städa, plocka undan julen och byta gardiner i alla rum!!!!!! Bara sådär!!!!! *Känner mig duktig*
Tidigare på dagen var Simon och jag o handlade, sen bjöd vi mamma på lunch... Skulle ha hunnit ut en sväng o åka pulka också men Simon blev så trött o sen var det mörkt.. Så det får bli imorgon , hoppas inte att det är för kallt..

Fick 3 nya knivar av Ia i julklapp.. NÅN glömde säga till henne att Emma o vassa knivar inte går ihop!! Det har vi ju sett bevis på många gånger (och osthyvlar, hmm...) Så nu har jag ajaj i tummen.....

Imorrn blir det nog även en sväng till lite olika möbelaffärer.. Vi ska köpa ny soffa och vitrinskåp.. Så om nån vill köpa en 3 år gammal skinn-soffa, hojta till!!!! (Ljust beige typ, 2+3-sitts)

Hej sålänge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0