härliga värme och sol*

Jag har ju insett att jag verkligen aldrig har nån tid att skriva här men jag tycker ju att det är lite skoj att få skriva av sig lite..

I helgen har det varit dop för lilla Arvid Jonas Rahm. Freddan och jag fick bli hans faddrar. Han var så snäll i kyrkan och låg nöjt i min famn.. Sen var det en himla massa god mat, tårta och fika som väntade i Ekhagen..

Ia har ju varit hemma i helgen, lika skojsigt som vanligt!! I går på mors dag så var vi på golfen och åt en massa god mat. Bjöd mammsen såklart! Själv blev jag uppvaktad av Simon. Han hade skrivit ett kort och köpt en present. Gullet!

Idag är jag hemma för vård av barn. Simon har skrikit i stort sett hela natten, han har feber och hostar och snorar. Han har även 2 tänder som håller på att ploppa ut så jag tror det är därför. Nu har han även världens största bula i huvet för att han trodde att han kunde gå i luften...

Lägger in lite bilder snart, det får bli imorrn det.. Klockan är snart 8 och jag har massor kvar att göra!!!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0