trötta och smutsiga*

Gud vad man blir trött av lantluft!!!!
Har varit full fart hela helgen, har varit mycket ute och styrt med både det ena och det andra...
Simon har sett ut som en riktig "bonn"-unge. Skitig från topp till tå, men SKITIGA BARN ÄR FRISKA BARN!!!!!
Han har hjälp morbror och morfar att bygga garage, varit på busupptåg med Vicke, hjälpt mormor i köket (och resten av huset), jag tror verkligen hon uppskattar hans hjälp!! *haha*
I helgen har han bara haft sönder en sak, ett litet keramikjhärta som mamma har på trappen så imorrn ska vi gå och titta efter ett nytt.....

Nu är jag hemma igen. Har klippt gräs, satt igång en tvätt, sorterat all ren tvätt, städat iordning mm (konstigt att det kan bli oordning i huset när ingen varit hemma) så nu ska jag ta mig nånting att äta, ta på mig morgonrocken och krypa upp i soffan..... Sen somnar nog jag...
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0